Sunday 22 March 2009

Thanks



Ik had nog een bedanktkaartje nodig voor iemand en dus heb ik gisteren een kaartje gemaakt. Voor mijn kaartje heb ik weer één van de gorjuss girls gebruikt van Sugar Nellie. Ik blijf ze erg leuk vinden. Voor mijn kaartje heb ik een sketch van Jen del Muro gevolgd. Op een rose kaart met linnenstructuur heb ik het zwarte kader en de stipjes geprint. Ik heb mijn gorjuss girl op een los stukje wit papier geprint en uitgesneden met de rechthoekige nestabilities. Ik heb haar gekleurd met derwent potloden. Ik heb nog wat glitter toegevoegd met mijn clear spica glitter pen. de ogen heb ik nog eens extra gekleurd met een zwarte glaze pen. Het woordje thanks heb ik gemaakt met het moxie alfabet van quickutz. De zwarte boemetjes zijn gemaakt met een ponsje. Ik heb ze met een embossingpen een beetje behandeld, zodat ze niet meer zo plat zijn. In het midden van de bloemetjes heb ik nog een rose stipje geplakt.

I needed a thank you card for someone, so yesterday I made a card. For my card I used a stamp of the gorjuss girls from Sugar Nellie. I really like these. For my card I used a sketch from Jen del Muro. On a pink card with linen structure I printed the frame and the black dots. I stamped the gorjuss girl on white paper and cut it iut with the rectangle nestabilities. I colored her with derwent pencils. I added some glitter with the clear spica glitter pen. I colored the eyes with a black glaze pen. I made the word thanks with the moxie alphabet from quickutz. The black flowers are made with a punch. I used an embossingstylus on them so they aren't flat anymore. I added a pink dot in the hearts of the flowers.

IMAGE: Gorjuss girls set 1 from Sugar Nellie. CS: Pink cs with linenstructure. Ink: Versafine onyx black. ACCESSORIES: Derwent pencils, clear spica glitterpen, black glaze pen, moxie alphabet from quickutz, flowerpunch, dot punch.

6 comments:

  1. Ze zijn inderdaad leuk die afbeeldingen van Sugar Nellie maar...het ligt er wel aan wie ze gebruikt!
    Je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt.

    Groetjes van Marianne

    ReplyDelete
  2. Stunning card - fabulous colours and gorgeously coloured Gorjuss girl.
    hugs Heather xx

    ReplyDelete
  3. Lief kaartje zeg en inderdaad schattige afdrukjes zijn het van sugar nellie.
    groetjes emilie

    ReplyDelete
  4. Oh she's adorable!! I have been looking for some cute kid stamps and I think this may be it! I'm going to check those out.

    ReplyDelete
  5. this is so sweet! thanks for playing! hugs-jd

    ReplyDelete

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails